subota, 13. srpnja 2013.

Moja OGROMNA wishlista :)


Samo ću reći da sam ove godine definitivno zaluđena sa kožom(naravno umjetnom) i čipkom. 
Naravno tu su sada popularni dresovi/tunike, majice s printom i naravno neizbježne tenisice.
Što se pak kozmetike tiče, želja mi je probati Revlonove Just Bitten Kissable Balm Stain, po mogučnosti sve XD I nabaviti neki odličan koraljni lak koji će duuuuuugo ostati na mojim noktima(nadam se da imate neki prijedlog).  :)

Evo da ne duljim sa objašnjenjima, slike govore više od tisuću riječi :D



kkjčklčkjčkjčklj





Bodycon dress
$23 - newlook.com


Club L sleeveless dress
$35 - nelly.com



Bird shirt
$20 - newlook.com


Baseball t shirt
$20 - newlook.com



Strapless shirt
$29 - owntherunway.com


Rare London shirt top
$11 - rarelondon.com



Baimomo lacy shorts
yesstyle.com


Mango ripped jeans
$26 - mango.com


Romper
$20 - chiarafashion.co.uk


Influence long flared skirt
$33 - thehut.com


H&M micro shorts
$30 - hm.com



House of holland
topshop.com


Call it SPRING wedge platform
$19 - debenhams.com


ALDO high heel shoes
aldoshoes.com


Pull Bear bowling bag
$45 - pullandbear.com



Mitchell ness
$45 - office.co.uk



Revlon makeup
drugstore.com






Skater dress
esellerpro.com







Kako vam se čini moja wishlista? 
Koje su vaše želje za ovo ljeto ili godinu što se tiće odjeće, obuće ili kozmetike? 








Nema komentara:

Objavi komentar