utorak, 9. srpnja 2013.

Pogodi tko se vratio! :)

Evo i mene nakon duuuuuugo vremena!
 Da, vratila sam Vam se :D
 Uzela sam produženi godišnji ;) 
Trenutno se svašta događa u mojem životu! Na svu sreću samo pozitivno. Konačno sam našla posao (radim od 3.mj) i presretna sam zbog toga, preselila sam se u stan sa partnerom (ne živim više sa njegovim roditeljima, makar nisu uopće bili loši, ali svatko treba svoj mir :)).
Uglavnom polako si sređujem život!
Rekla sam da ću najvjerojatnije napisat svoju biografiju tu na blogu, međutim kako sam krenula pisat jednostavno sam stala, više nisam znala od kuda početi, pa sam jednostavno odustala i prekinula.
Ali definitivno namjeravam to napraviti u skorije vrijeme da me bolje upoznate.
Pošto sam konačno u malo boljem financijskom položaju, definitivno će me ovdje više biti, jer planiram kupiti neki fotić(naravno neće to bit neka elita od fotića, al ono za prvu ruku ;) ) već mi je glupo samo stavljati slike s interneta (a mislim da je i vama).
U skoroj budučnosti namjeravam napraviti neki giveaway tj. darivanje. Bit će skromno, ali od srca! ;)

Razmišljala sam dok me nije bilo, kako bih mogla unaprijediti ovaj blog, pa sam razmišljala da ga povežem sa svojim youtube kanalom i počnem vlogati...
Što Vi mislite o toj ideji?! Evo prva proba bi mi bila najvjerojatnije idući tjedan, jer namjeravam sa klincima u zoološki vrt, pa bih rekla da je to izvrsna prilika za tako nešto :D

Koja su vaša mišljenja o svemu tome?


P.S drago mi je što sam se vratila, falili ste mi!! :) 


















Nema komentara:

Objavi komentar