subota, 2. veljače 2013.

Fa Yogurt Vanila Honey gel za tuširanje


Cijena: 250 ml - 15 kn
Ocjena: 4.5 / 5 bila bi petica da duže zadržava miris

Jedan od mojih najdražih proizvoda za tuširanje. Gel je pakiran u žučkastu bočicu, sa naranđasto bijelim poklopcem. Prvo što me privuklo proizvodu je natpis vanilija :)

Gel za tuširanje je namjenjen suhoj koži tijela, te ima ugodan miris vanilije i meda. Odlično vlaži kožu i štiti od isušivanja.

Međutim, neke prijateljice koje su ga koristile (imaju osjetljivu kožu) nisu bile zadovoljne s gelom jer im je izazvao iritacije i svrbež, pa s toga oprez. Ja s njime nisam imala nikavih problema :)

Jedina mana ovome proizvodu je kratkotrajnost mirisa :S
Bez obzira na manu i dalje ću kupovati ovaj proizvod uz povremeno eksperimentiranje sa drugim gelovima za tuširanje. :)


Koristite li vi neki Fa proizvod? Kakva su vam iskustva?





*Za ovu recenziju nisam plaćena.
 Sva su mišljenja moja i 100% iskrena. 
Proizvodi su kupljeni od mojeg zarađenog novca. 

PR uzorci bit će naznačeni sa dvije zvjezdice(**).






Nema komentara:

Objavi komentar