nedjelja, 3. veljače 2013.

Balea Young Soft & Care Tonik za lice




Cijena: 200 ml / ne sjećam se (manje od 20 kn)
Ocjena: 3 / 5

Proizvod je pakiran u prozirno zelenu bočicu sa zelenim poklopcem. Tonik je namjenjen masnoj i mješovitoj koži lica. Ugodnog je mirisa svježeg krastavca. 

Ovaj proizvod me baš i nije oduševio. Koristila sam ga ujutro prije stavljanja šminke, ali mi je ostavljao masni sjaj, tako da sam ga koristila navečer prije spavanja i ujutro isprala višak masnoće, jedino mi je tako odgovarao. 

Osim masnog sjaja nemam nikakvih drugih primjedaba, lijepo čisti i osvježava kožu lica, te čini kožu glatkom.

Makar sam mu davala puno šansi (potrošila sam cijelu bočicu) ovaj proizvod ne namjeravam ponovo kupiti.

Ovaj proizvod ne bih preporučila, za masnu kožu nije (bar ne moju), također nije ni za suhu, jer postoji mogučnost isušivanja (pošto je namjenjen masnoj i mješovitoj koži).


Jeste li koristili ovaj ili neki drugi Balein tonik ili proizvod? Kakva su vaša mišljenja?







*Za ovu recenziju nisam plaćena.
 Sva su mišljenja moja i 100% iskrena.
Proizvodi su kupljeni od mojeg zarađenog novca.
PR uzorci bit će naznačeni sa dvije zvjezdice(**).




Nema komentara:

Objavi komentar