ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Clean & Clear Deep Cleansing tonik za čišćenje lica


Cijena: 240 ml / oko 30kn
Ocjena: 4 / 5

Proizvod je pakiran u prozirnu bočicu sa tamnoplavim poklopcem, tekućina je plavkaste boje.
Za ovaj proizvod se nisam odlučila ja nego moj dečko, a ja sam ga počela koristiti sasvim slučajno (u nedostaku tonika za lice), a plaća i nije bila tako blizu, pa sam ga na kraju posvojila i preotela dečku. Upsić :D 

Prva stvar koju sam primjetila nakon primjene je da tekstura moje kože postaje glatka.
Imam masnu kožu i jako dobro kontrolira pojavu viška masnoće na licu. Tonik sam koristila i za skidanje šminke, te sa odlično snašao i u toj ulozi, samo je potrebno izbjegavati područje oko očiju.

Odlično isušuje akne, ali ne znam baš da sprječava nastanak novih (meni se pojavilo par komada).
Pore su definitivno smanjene, ali i dalje vidljive (ahhh moj nos koji izgleda kao jagoda -.-'').

Jedino što mi se ne sviđa kod ovog proizvoda je intenzivan alkoholni miris. Miris je dosta neugodan i ako nanesete tonik u blizinu očiju može doći do iritacije. Meni je i ispod nosa bilo previše, jer me počela boljeti glava, pa sam morala disati kroz usta. XD

Proizvod bih preporučila jedino osobama sa masnom/mješovitom kožom sa jedinom opomenom da ne dišu duboko. Na bočici piše da je za osjetljivu kožu s čime se baš i ne bih složila, jer ima dosta alkohola u sebi.



Zadovoljna sam proizvodom, koristit ću ga i dalje, dok ne nađem isti ili bolji proizvod koji ima ugodniji miris.


Koristite li vi Celan & Clear proizdvode za lice? Koja su vaša iskustva?







*Za ovu recenziju nisam plaćena.
 Sva su mišljenja moja i 100% iskrena.
Proizvodi su kupljeni od mojeg zarađenog novca.
PR uzorci bit će naznačeni sa dvije zvjezdice(**).





Nema komentara:

Objavi komentar