petak, 1. veljače 2013.


Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Volume Šampon


Cijena: 250 ml - 20 kn
Ocjena: 5/5

 Prvo što me privuko ovom proizvodu je izgled (a zatim i ugodan miris).
Proizvod je pakiran u prozirno ljubičastoj boci sa zlatnim poklopcem.


 Šampon se nanosi uobičajeno, lako se pjeni i ispire. Već samim pranjem sam osjetila da mi je kosa malo ''punija''. Nakon sušenja kose fenom primjetila sam da kosa ima malo veći volumen , lepršavija je (bez elektriciteta), ali i lakša.  Međutim, postigla sam veći volumen kada sam kosu ostavila da se suši prirodno. Miris na kosi ostaje oko 2-3 dana. Što znači da kosu nisam morala prati svakodnevno :), a što je uobičajeno (bar meni), jer imam tanku kosu koja se brzo masti.

 Za šampon mi je najbitije da daje volumen kosi, te mogučnost da izbjegnem svakodnevno pranje kose, što mi je ovaj šampon definitivno pružao.

Ovaj proizvod definitvno preporučam osobama sa tankom, masnom i  beživotnom kosom. Namjeravam kupiti i regenirator iz iste linije, jer sam već na kraju druge bočice ovog šampona (da, stvarno mi se toliko sviđa :)).


Koristite li vi neke Schwarzkopfove proizvode? Kakvi su vam dojmovi?










*Za ovu recenziju nisam plaćena.
 Sva su mišljenja moja i 100% iskrena. 
Proizvodi su kupljeni od mojeg zarađenog novca. 
PR uzorci bit će naznačeni sa dvije zvjezdice(**).








Nema komentara:

Objavi komentar