srijeda, 30. siječnja 2013.

Moj modni No-No 2. dio

Nastavak prvog dijela mojeg modnog no-no posta :) Uživajte!

-PRSTNI DEKOLTE NA STOPALIMA - ne znam stručni naziv za ovu pojavu XD Prstni dekolte je prisutan kada netko nosi ciele i vidljivo je područje između prstiju. Meni to liči kao da je djevojka obukla premale cipela, pa se jadni prstići bore da ostanu unutra.




- VESELI NOŽNI PRSTI - tako ih ja zovem jer definitivno izgleda kao da su prstići na godišnjem i svaki ide na svoju stranu. Evo o čemu se radi zapravo; najčešća greška su premale cipele. Nožice se tokom hodanja opuste i prošire te tjeraju prste da izađu van na koji god mogući način. Najčešći primjeri su cipele sa  peep toeom i sa remenčićima, jer gle čuda, ako imaš skroz zatvorene cipele ne mogu nikud pobjeć :)



- ISPUCANI LAK NA NOKTIMA - kao velika ljubiteljica laka za nokte ovo smatram grijehom XD bilo na rukama ili na nogama ispucani lak totalno je neprivlačan i odaje dojam da se osoba ne brine za sebe, te izgleda neugledno. Tu ne pričam o onom laku koji mora pucati (taj efektić mi se sviđa :) ). I meni se događalo da se lak skine, ali to sam prvom prilikom sanirala. Lak sam skinula ili samo zabarakadirala sa novim slojem laka za nokte :) Ali dopustiti da se lak skine sa skoro cijele površine nokta i ostane samo  po sredini - užas :S



- TAJICE  I BAPSKE GAĆE - neki smatraju da su tajice kao i najlonke, pa moraš pokriti sve svoje intimnije djelove sa ostalom odjećom. Ja tajice nosim najčešće po doma ili dok sam vježbala, a kada idem van u njima oblačim malo dužu majicu da mi malo pokriva guzu (cca do sredine guzova). Međutim sigurno bi se složili da ocrtavanje intimnog rublja, a pogotovo bapskih gaća  nije ugodan oku.



Jeste li i vi bili u doticaju sa nečim sličnim? Ili ste i sami doživjeli kakvu greškicu?
 Slobodno komentirajte, neću vas kamenovat :D





Nema komentara:

Objavi komentar