utorak, 29. siječnja 2013.

Moj modni No-No 1. dio

Jeste li kad šetali gradom, čitali časopis, gledali neki video i tada zapazili neki modni blam od kojih vas boli glava? Evo nekoliko primjera od kojih se meni diže kosa na glavi, te mi ruka kao po autopilotu kreće prema glavi da napravi onaj slavni facepalm:

 - PEEP TOE CIPELE - neke žene ih jednostavo obožavaju, dok se ja jednostavno zgražavam nad takvim cipelama, nekima je to seksi, meni je daleko od toga, a pogotovo peep toe čizmice, njihovu svrhu totalno ne razumijem, ako su za snjeg ili kišu (sasvim svejedno) čemu otvoreni prsti??



- NACRTANE OBRVE - bilo da se radi o crnoj olovci ili previše počupanim obrvama, ovaj modni ''trend'' mi je apsolutno estetski neprihvatljiv. Jedno pitanje koje ti dođe u glavu je: a gdje ti je ogledalo? Međutim vidjela sam da mnoge djevojke prakticiraju jedan od ova dva načina oblikovanja obrva, ponekad i oba :S




- KUPAĆI KOSTIM SA IZREZIMA - pretpostavit ću da takve kupaće kostime nose one djevojke koje obilaze solarij i cilj na moru im nije dobiti nekakvu bojicu. Takvi kupaći kostimi su mi vrlo zgodni, ali postavit ću samo jedno pitanje: što je sa tragovima sunčanja?



- UGGSICE - mislim da će me neke djevojke mrzit zbog ovoga XD možda su tople, udobne, ali su mi totalno neugledne (i one visoke i one niske). Jedino koga vidim u uggsicama su neke dugonoge cure, ali ne sa premršavim nogama, jer onda izgledaju kao da plivaju u njima, ali ni predebelim, jer ih onda uggsice čine još debljima. Bar se meni tako čini :D




Što ne podnosite vidjet na ulicama, televiziji ili časopisima u vezi mode i ljepote? Slažete li se sa mojim postom ili ste totalno suprotnog mišljenja? Slobodno ubacite koji komentarček :D



4 komentara:

  1. Sa svime se potpuno slažem + "kožne" tajice, kroksice (alergična sam na njih čak i na plaži), leopardske bunde (leopard općenito, al ajd na nekim detaljima tipa šal još i mogu probavit), ima toga još al ovo mi je prvo palo na pamet :-)
    Zgodan post, btw!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooooooj moj prvi komentar :D Hvala ti!
      Totalno ću se složiti što se tiće kroksica XD
      O tajicama sam mislila pisati u drugom nastavku posta :)
      Leopardić je i meni privlačan samo u malim dozama

      Izbriši
  2. Potpuno se slažem sa svime navedenim, ali nekako me najviše živciraju nacrtane obrve i uggsice! :)

    Dobro došla u blogosferu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhhh super je da nisam jedina koja ne podnosi Uggsice :D
      Mislim što se toga tiče da smo u velikoj manjini

      Hvala na dobrodošlici!! :D

      Izbriši