ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

FWP ili ti ga problemi od velike važnosti :)

Kao aposlutna početnica u svemu ovome mislim da je definitivno najteži dio napisati prvi post :D
Cijela ova nazovimo to euforija oko bloga, izbora fontova, pa boja, totalno se izgubiš. Od kud početi??
Evo da se odma izjadam, nije mi lako, ni malo :) Međutim tu je neka volja i želja koja me tjera da se pokrenem i da počnem pisati, barem nešto, a valjda će bit zanimljivo. Za to ne mogu ništa garantirati!! :D
Ni sama ne znam od kuda da počnem, ali ja to sve pripisujem svojem horoskopskom znaku (tako mi je lakše) tzv. neodlučna vaga, ako ste i vi među njima kao i ja, mislim da se razumijemo i naravno dobrodošli u klub :D Za sve vas koji niste te sreće ili nesreće (kako se okrene) ne znate u kakvim smo problemima...

Evo da počnem sa svojim first world problemima ili ti ga ''problemi od velike važnosti'':
- izbor boja: pošto NISAM tipično žensko, a možda i jesam(ne mogu se odlučit, vaga sam) ne privlače me baš nešto tople boje tipa pinki šminki, pa boja tek propupalog jorgovana, boja trule jagode sa primjesama boje višnje koja se zrcali na suncu, ne hvala...
 Ja sam više onaj tip: plava, ljubičasta, srebrna, ali opet nisam baš za to, jer i ove 3 godine srednje škole vezane uz dizajn(zašto 3?? objasnit ću kasnije, nekom drugom prilikom) mi govore da su te boje malo hladne za blog (sigurno znate onu priču o psihološkom utjecaju boja)...a da se probam izvuć na onu foru da sam vaga, možda prođe?? ;)

- izbor fonta: ufff šta se toga tiče opet se moje dvije strane svađaju, ona muška govori: odi na ono najjednostavnije...što jednostavnije to bolje, klasika je klasika tu ne možeš fulat, dok opet ženska strana je za ona malo oblija slova, oni kerefeki i to, ma znate o čemu pričam

Dok se ja tako sama sa sobom svađam već dobrih tjedan dana, razmišljam o bojama i fontovima, od posta i dalje ništa :D

Pa eto ako imate koji savjet, nekoliko riječi podrške ili ste se našli u sličnim problemima slobodno komentirajte!! :D





Nema komentara:

Objavi komentar