četvrtak, 8. kolovoza 2013.

Srpanj u slikama :)

Vidjela sam par ovakvih postova od blogerica koje stalno pratim i mogu reći da su mi jako fora, pa evo da i ja napravim jedan na tu temu :D





Počet ćemo sa odmaranjem :)

Ovako se odmaram sa tatom

A ovako sa mamom :)


Malo lude vožnje



pa predstava u kulturom centru Dubrava - ,,Gašpar i napitak zločestoće''



Nakon predstave smo imali i radionicu, mami sam napravio ribu :)



Jahao sam puža!!



A upoznao sam se i sa mačkom Garfieldom



I ja sam crtao sa flomićima



Bio je to neki divlji flomić :D



Morali smo istestirati nove košare za kućanstvo 



 I to je za prošli mjesec bilo to :)

Tko ne komentira neka zna što ga čeka!!! :P


 AAAAAAAAAAAAAAAAA :O



P.S fotke baš i nisu kvalitetne jer su sve s moba :S








Nema komentara:

Objavi komentar