nedjelja, 10. veljače 2013.

Moja wishlista (kaputi)

Bliži nam se toplije vrijeme, valjda, s time dolaze i popusti na kapute, pa zašto to ne iskoristiti. Različitih duljina, krojeva i boja, za svaki oblik tijela. Izbor bi zadovoljio i one najizbirljivije. Isplati se uložiti malo više novaca za dobar kaput koji će trajati i do nekoliko sezona.


Moja wishlista (kaputi)



Long trench coat
sheinside.com


Uniqlo short coat
uniqlo.com


Uniqlo short coat
uniqlo.com


Long coat
romwe.com



Even odd trench coat
$95 - zalando.co.uk


LTB by Little Big trench coat
$95 - zalando.co.uk


Coco s Fortune belted coat
$93 - rarelondon.com


Gray coat
indressme.com



Green trench coat
udobuy.com


Navy trench coat
$55 - newlook.com



Posjedujete li vi koji kaput u ormaru ili čekate sniženja?? :D

2 komentara:

  1. Divni su, posebno ovaj žuti :)
    Ja sam do sada kupovala na rasprodajama i baš sam srećna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja također :D
    Definitivno se isplati:
    Meni je neka maksimala za kaput 300-350 kn, ne dam više...

    OdgovoriIzbriši