petak, 8. veljače 2013.

Balea Trend It Up šampon za suho pranje kose


Cijena: 20 kn
Ocjena: 1 / 5

Proizvod je pakiran u šarenu zelenu bocu sa raspršivačem i zelenim poklopcem.
Jedna sam od onih djevojaka kojoj se kosa jako brzo masti. Prvi dan nakon pranja  je super, međutim idući dan kada se probudim, totalna koma :(. Kako mi se neda prati kosa svaki dan, a i nije baš preporučljivo, odlučila sam isprobati ovaj šampon za suho pranje kose.

Šampon se nakon nanošenja pretvori u bijeli prah(finoće kao dječji puder). Prah bi trebao upiti svu masnoću i dati volumen kosi. Na mojoj kosi baš i nisam vidjela nekakav dugotrajni rezultat.
Maksimalno je izdržao otprilike 4 sata. Ima ugodan miris, ali ništa posebno.

Iste rezultate sam postigla sa dječjim puderom (nanijela sam ga na tjeme, lagano masirajući) .
Tijekom popravljanja kose se primjeti kako leti sitan prah i izgleda totalno neprivlačno (kao da imate perut).

Ovaj proizvod ne namjeravam kupiti i koristiti u budučnosti. Cijena je prihvatljiva, ali rađe bih dala 30 i više kuna za nešto što stvarno ima dobar učinak. 

Proizvod ne bih preporučila curama sa tamnijom kosom, jer ju posvjetljuje (tj. pobijeli je).
Čak se i na mojoj svijetloj kosi primjeti da je na tjemenu kosa svijetlija koliko god probala isčetkati proizvod iz kose. 

Jeste li vi probale Balein šampon za pranje kose? Imate li ista iskustva? Koje vi šampone za suho pranje preporučate?



*Za ovu recenziju nisam plaćena.
 Sva su mišljenja moja i 100% iskrena.
Proizvodi su kupljeni od mojeg zarađenog novca.
PR uzorci bit će naznačeni sa dvije zvjezdice(**).







Nema komentara:

Objavi komentar