utorak, 12. veljače 2013.

Oproštaj od osušenih lakova :(

Danas nema nikakvog zanimljivog posta...
Samo tužna obavijest :(
Išla sam danas u inspekciju svoje kozmetike (koje baš i nemam puno) i čega se ja primim nego naravno lakova za nokte.
Nemam neku veliku kolekciju (nešto manje od 30 lakova), ali eto čisto sam htjela vidjet kakvih boja imam, s čime sam pri kraju itd.
I naravno na moje razočarenje 7 lakova je moralo otići , neki zbog sušenja, neki su se jednostavno zgusnuli ili kistići više nisu za uporabu.
Da, jedan jako tužan dan za ovisnicu o lakovima...

Odajem počast:

Avon nailwear pro - Real Red

Avon nailwear pro - Golden Dream
Essence Color & go - Real Pink
Oriflame Glitter Silver
Avon nail growth booster

Oriflame nail polish - Fairytale
Oriflame Glitter Blue
Essence Color & go - Real Pink
Oriflame nail polish - Fairytale

Za ostatak nisam mogla pronaći slike :(

Ako ćemo ovo gledati sa pozitivne strane sada imam mjesta za novih 7 lakova :D




4 komentara:

  1. Uvek sam za pozitivu i novih 7 lakova, jeeej!
    Inače, za ubuduće neke možeš spasiti uz pomoć magičnog thinnera ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ovima stvarno više nije bilo spasa XD
    Toliko sam ih potrošila da više četkica nije mogla do laka, ali mi je bilo žao bacit :D
    A ovaj od Essenca koji je još i najnoviji od svih se osušio toliko da je počupao dlačice i ono plastično od kistića kada sam ga otvarala i jednosavno je ostalo stajati unutra XD

    Za thinner sam čula, al nisam ih nigdje vidjela u dučanima, a nisam ih baš ni tražila...
    Preporučuješ li neki posebno?

    OdgovoriIzbriši
  3. A jooooj!
    Koji bi ja preporučila do OPI :D
    Ne znam kakva je situacija u HR ali kod nas u Srbiji mogu se naći i povoljnije varijante u specijalizovanim radnjama.
    Takođe ima i Mavala.. za ostalo ne znam, tako je bar ovde.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci :D
      Budem škicnula prvom prilikom :)

      Izbriši