utorak, 12. veljače 2013.

Oproštaj od osušenih lakova :(

Danas nema nikakvog zanimljivog posta...
Samo tužna obavijest :(
Išla sam danas u inspekciju svoje kozmetike (koje baš i nemam puno) i čega se ja primim nego naravno lakova za nokte.
Nemam neku veliku kolekciju (nešto manje od 30 lakova), ali eto čisto sam htjela vidjet kakvih boja imam, s čime sam pri kraju itd.
I naravno na moje razočarenje 7 lakova je moralo otići , neki zbog sušenja, neki su se jednostavno zgusnuli ili kistići više nisu za uporabu.
Da, jedan jako tužan dan za ovisnicu o lakovima...

Odajem počast:

Avon nailwear pro - Real Red

Avon nailwear pro - Golden Dream
Essence Color & go - Real Pink
Oriflame Glitter Silver
Avon nail growth booster

Oriflame nail polish - Fairytale
Oriflame Glitter Blue
Essence Color & go - Real Pink
Oriflame nail polish - Fairytale

Za ostatak nisam mogla pronaći slike :(

Ako ćemo ovo gledati sa pozitivne strane sada imam mjesta za novih 7 lakova :D