petak, 15. veljače 2013.

Moja wishlista (torbe)


Inače i nisam baš ljubiteljica ženskih torbi. Džepovi za mene čine čuda :D A i onda se ne moram brinuti da ću natrpati torbu sa nepotrebnim sitnicama. Ali u zadnje vrijeme su me počele privlačititi, te znam samu sebe uhvatiti da gledam neku djevojku sa prekrasnom torbom. Dosta sam izbirljiva što se tiće toga. Različiti modeli, boje i veličine...definitivno postoji barem jedna za svaku prigodu.



Moja wishlista (torbe)


Croft barrow
kohls.com




H by Henry Holland satchel bag
$44 - debenhams.com


Printed canvas bag
hottopic.com


Volcom
zappos.com


Oasis quilted handbag
$47 - oasis-stores.com


River Island envelope clutch
$42 - riverisland.com


Shopper handbag
payless.com


Pull Bear pull bear
$28 - pullandbear.com


H m
$23 - hm.com



Jeste li ti ljubiteljica torbi? Imaš li određeni stil torbi koji ti se sviđa?

2 komentara:

  1. Najviše volim veće torbe jer su mi najpraktičnije ali generalno volim torbe :)
    Sviđa mi se ova koralna sa kićankom:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su isto ljepše veće torbe, pogotovo one koje mogu nositi na ili preko ramena i u ruci :D
      A bojim se kupiti veliku torbu, jer ko zna šta će sve završiti unutra :D

      Izbriši