petak, 22. veljače 2013.

Moja wishlista (modni dodaci)

Kako upotpuniti svaki modni look? Odgovor je jednostavan: modnim dodacima :D
Da li je to nakit, remenje , satovi sve ovisi o osobi i koji izgled želi postići.
Ja sam ljubiteljica nakita (posebno naušnica), te mi je stvarno teško izdvoji jedne koje mi se sviđaju, volim klasične naušnice, ali i šarene, dugačke, kratke, bižuteriju...starno ne biram :D
Remenje  je odlično za naglašavanje struka, različitih debljina, boja i materijala pridonose cjelokupnom izgledu.
Sat je vrlo jednostavan modni dodatak, volim metalne, glomazne ''muške'' satove. 
I naravno tu se nađe i ogrlica, samo jedan privjesak, više njih, različite boje, kamenčići, perlice...izbor je na vama


Untitled #60


Juicy couture
juicycouture.com


Nouv Elle pendant jewelry
$31 - julesb.co.uk


White house black market jewelry
whitehouseblackmarket.com


Michael michael kor
nordstrom.com


Wallis necklace
wallisfashion.com


Rubber watch
tillys.com



Titanium
nordstrom.com


Titanium
nordstrom.com


Yellow gold jewelry
windsorstore.com



Swell belt
swell.com


H m
$20 - hm.com


John Lewis orange belt
$18 - johnlewis.com




Imate li vi svoj najdraži modni dodatak?






Broj komentara: 8:

  1. Super dodaci! Najbolji mi je roza sat i koraljna ogrlica:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Normalno pod dadatke definitivno može proć i odličan lak za nokte ;D

      Izbriši
  3. Ne volim remenje, ali nakit uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa iskreno ja ih nemam puno...oko 3-4 i njih rijetko koristim...međutim super su mi uz one skater haljinice :D

      Izbriši
  4. obozavam ih :D super post!
    ja bas imam giveaway s narukvicama, pa pogledaj ako te zanima :)

    mfashionfreak♥blog
    giveaway

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Na giveaway ću definitivno bacit pogled ;) to se ne propušta :D

      Izbriši